Ανάλυση και αποτελέσματα αγώνων


shutterstock_6876073Πάρα πολλές είναι οι αναλύσεις αγώνων και τα σχόλια για τα αποτελέσματα αγώνων που θα μπορούσε να ανακαλύψει κάποιος είτε στο διαδίκτυο είτε σε κάποιο περιοδικό και έχουν να κάνουν με το stoixima και τις προβλέψεις ποδοσφαιρικών αγώνων.

Πάρα πολύ χρόνο και χρήμα σπαταλούν διάφοροι τηλεοπτικοί παραγωγοί, τις εφημερίδες και το internet για την πληρέστερη και καλύτερη ανάλυση κάποιων αθλητικών δραστηριοτήτων. Ο τομέας όμως στο στοίχημα είναι αυτός που κατέχει το πιο μεγάλο μερίδιο της αγοράς, μιας και δεν είναι λίγοι όλοι αυτοί που θα εμπιστευθούν τις στοιχηματικές αναλύσεις των guru που θα τους οδηγήσουν στο ταμείο. Πιο διαδεδομένο βεβαίως τα πρόσφατα έτη είναι το διαδίκτυο που δίνει μία ομολογουμένως απίστευτη γκάμα επιλογών που αφορούν την ανάλυση αγώνων και το stoixima και δίνει στον επισκέπτη την δυνατότητα να διαλέξει αυτό που θέλει.

Οι αναλυτές δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό και μέσα από τη μελέτη και την παρακολούθηση της συμπεριφοράς των συλλόγων, χαρίζουν στο πιάτο την πιο καλή (υποκειμενικό βεβαίως) επιλογή. Ο αναγνώστης έχει επίσης την ευκολία να αναζητήσει την πιο επιμέρους ανάλυση των αγώνων που επιθυμεί, ώστε να αποκτήσει μεγαλύτερη γνώση πάνω στο γεγονός που διαλέγει. Πολλές είναι οι σελίδες στο ίντερνετ που ασχολούνται με τις αναλύσεις αγώνων και γράφουν μάλιστα αρκετές και σημαντικές πληροφορίες. Η κυκλοφορία των διαφόρων εντύπων και εφημερίδων, μπορεί να έχει πέσει αισθητά στους καιρούς μας, αποτελεί όμως για πολλούς ως ο κύριος τρόπος ενημέρωσης για διάφορες αθλητικές δραστηριότητες.

Εκτός του διαδικτύου που αναφερθήκαμε αλλά και τον έντυπο τύπο, μία ακόμη ξεχωριστή επιλογή είναι οι τηλεοπτικές εκπομπές. Όσον αφορά το κράτος μας, ελάχιστες (αν όχι μηδαμινές) είναι πλέον τέτοιου είδους επιλογές από τα ελεύθερα κανάλια και μόνο οι συνδρομητές όπως της NOVA ή του ΟΤΕ παρέχουν τέτοιου είδους τηλεοπτικές εκπομπές στο κοινό τους. Από την άλλη στο εξωτερικό οι εκπομπές στην τηλεόραση με θέμα τις αναλύσεις των ποδοσφαιρικών αγώνων, είναι ένα πιο σύνηθες φαινόμενο, όπου μάλιστα ξοδεύονται αρκετά λεφτά και ειδικά από τους χορηγούς για θέματα διαφήμισης.

Στην Χώρα μας όλα αυτά τα χρόνια κυριαρχεί το μονοπώλιο του ΟΠΑΠ, στερώντας σε άλλες εταιρείες την δυνατότητα να χορηγήσουν και να διαφημιστούν σε στοιχηματικές εκπομπές, τον τελευταίο καιρό όμως φαίνεται να αλλάζει κάτι, μιας και από την ώρα που νομιμοποιήθηκαν στο ίντερνετ κάποιες ξένες στοιχημαιτκές εταιρείες, κατέκτησαν αυτόματα και το δικαίωμα να μπορούν να διαφημίζονται στα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά μέσα.

Ανεξάρτητα από την ενημέρωση που έχει ο οποιοσδήποτε, σημαντικός παράγοντας στην διαμόρφωση μιας εικόνας και στην καλύτερη στοιχηματική ανάλυση ενός παιχνιδιού, είναι η επιμέρους μελέτη στατιστικών στοιχείων που μπορούμε να βρούμε όμως σε λίγα σοβαρά και επαγγελματικά σάϊτ του διαδικτύου.

Όπως και να έχει όμως, για όσους συμπαθούν το ποδόσφαιρο ή γενικότερα τα ομαδικά σπορ, βρίσκουν πολύ σημαντική την ανάλυση πριν παρακολουθήσουν έναν αγώνα, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα για πιο ευρεία αλλά και συγκεκριμένη γνώση σε κάθε περίπτωση.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *